عشق تو... - / // شجریان//افتخاری/شهیدی
 
درباره وبلاگ


سلام خوش اومدین :) لطفا اگه نظر گذاشتین حتما آدرس وبتون رو هم بذارید تا بازدیدتون رو جبران کنم پروفایلمم فعاله ممنون از بازدیدتون
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
غریبه




عشق تو آتش جانـا زد بر دل من

بر باد غــم داد آخـــر آب و گل من

 

روی تو چون دیده دل بهتـر زلیلی

شد بند زنجیر دام مجنون دل من

 

وصل تو مشکل جان دادن آسان

یارب کن آسـان ایــن مشکل من

 

دارد نشان زلفت شبهای بی فروغم

تا پایبند عشقـت باشد سلاسل من

 

عشق تو آتش جانـا زد بر دل من

یارب کن آسـان ایــن مشکل من

 

شعر  تصنیف : شیدا  یا  محمد تقی بهار

 آهنگ : شیدا

 

دستگاه ماهور

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







شنبه 30 آذر 1392برچسب:, :: 7:48 ::  نويسنده : غریبه